sobota, 27 września 2014

Design Team - odsłona 6 - JA

Hej hej!
Dziękuję, że tak entuzjastycznie i miło przyjęliście Design Team Project Prezent.
Tym bardziej się cieszę, kiedy utwierdzacie mnie w przekonaniu, że to były dobre wybory :)

Dziś - ostatnia osoba - czyli ja.
Co tu dużo pisać. Poznajcie mnie :)




Mam na imię Magdalena, a w internecie posługuję się często nickiem - Madzik. Mieszkam sobie na Podkarpaciu razem z moim mężem i dwójką dzieci. Przygodę z scrapbookingiem rozpoczęłam w 2009 roku, ale laurki robiłam przecież od dziecka :) 
Założyłam swoją małą pracownię z myślą o tworzeniu rękodzieła. Tworzę swoje prace nie tylko dla siebie i rodziny, ale i na specjalne zamówienie. 
Za namową męża - postanowiłam rozszerzyć swoją działalność i od lutego razem projektujemy i produkujemy fajne gumowe stemple do wszelakich kreatywnych prac, a także ekologiczne do kontaktu z żywnością. Wykonujemy również automatyczne pieczątki firmowe oraz wycinamy co nieco w beermacie. 

Ja jako ja - poza craftowaniem mam też inne pasje: wciąga mnie bardzo fotografowanie i szycie oraz trochę pichcenie słodkości. Interesuję się też po części modą i architekturą wnętrz.

Zapraszam na mój rękodzielniczy blog: 

_________________________________________

I tak oto poznaliście cały zespół Project Prezent. 
Teraz oczekujcie nowych wzorów stempli i mnóstwa inspiracji :)
Gorąco zapraszam :)
Madzik

3 komentarze:

  1. Skoro mamy już komplet - to teraz już będzie tylko lepiej!!!
    Cudownie Madziu :)
    a Wasze produkty i Twoje wykonanie "specjalnych zamówień" są zawsze rewelacyjne :)))
    pozwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cie poznać, Madziku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać Madziu. Chętnie wpadnę na twój blog. Uwielbiam oglądać czyjeś dzieła i czasem coś się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń