czwartek, 17 września 2015

Gratulacje - w pudełku z okienkiem - inspiracja Madzik

Czy wiecie, że już dawno nie robiłam kartki do koperty :)
 Moi Klienci oduczyli mnie tego, pragnąć zawsze kartek mocno przestrzennych, z pięknymi kwiatami, zapakowanych w pudełeczko.

Tutaj nieodzowna staje się firma PakaMaka, która tworzy pudełeczka w takich rozmiarach, jakie najczęściej wykorzystuję. Pudełeczka są sztywne, stabilne i pięknie się prezentują.
Do dzisiejszej karteczki wykorzystałam pudełko z okienkiem. Bazę do kartki wycięłam sama z kartonu Kraft.

Kartka - jak już pisałam - przestrzenna - ozdobiona uniwersalnym stemplem GRATULACJE.

Zapraszam do obejrzenia fotek:










Polubiłam ta kolorystykę, a Wy?

Pozdrawiam Was serdecznie i przypominam o trwającym wyzwaniu :)

1 komentarz:

  1. Piękny prezent:) Akurat zbliża się okazja żeby coś takiego wysłać mojemu bratu ponieważ będzie bronił tytuł magistra. Ciekawe czy DHL przewiezie mi takie pudełko i prezent bez szwanku (bo w pocztę już nie wierzę). Kile by mnie kosztowało zrobienie tego pudełka u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń