wtorek, 24 maja 2016

Zakładka - inspiracja Ms. Totti

Piękny dzisiaj dzień, słoneczny, aż chciałoby się zerwać z pracy i zaszyć choć na chwilę gdzieś za miastem. Posiedzieć wśród polnych kwiatów, z książką w dłoni i nasłuchiwać głosu skowronka...
Moje tęsknoty przelałam na papier i stworzyłam makową zakładkę. Na białej kartce, przy pomocy stempla i tuszu do embossingu utworzyłam wzory, które następnie pokryłam pudrem do embossingu i stopiłam go przy pomocy nagrzewnicy. Kolejny etap, to kolorowanie tuszami. Na koniec przetarłam ślady stempla nawilżaną chusteczką, aby jasny obrys był bardziej widoczny, podkleiłam bazę i zakładka gotowa :)




Produkty ze sklepu:

Distress Ink Pad - Vintage Photo / Poduszka z tuszem



TUSZ CHALK EDGER Karmazynowy - Rose BudTusz Chalk Edger Żółty Coltsfoot Stemens


Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :)


1 komentarz: