środa, 20 grudnia 2017

Kartki świąteczne - inspiracja Madzik

Miałam w tym roku znów się nie wyrobić z kartkami.
A tak się rozkręciłam, takiej dostałam weny, że jeszcze mam ochotę robić :)
Tylko teraz to już chyba z myślą o następnym Bożym Narodzeniu ;)

Wczoraj wysłałam ostatnie kartki, właśnie te, które zaraz Wam pokażę.
Nie mogę jednak napisać do kogo poszły, bo te osoby tu zaglądają.

A karteczki - tym razem w formacie 14x14 cm

Znów chlapałam, malowałam, ciapałam i darłam, strzępiłam, gniotłam :D
Znów na każdej kartce inny stempel:





 

Pozdrawiam Was serdecznie 
i do piątku. Znów przyjdę z kartkami :D


3 komentarze:

  1. Śliczne. Ja też głowę mam pełną pomysłów na kartki i ozdoby ale warsztat już zamknęłam i zostawiłam w domu teraz czas na świętowanie 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ❤️
    Ja już też zamknęłam BN na ten rok... ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń